Wednesday, 28 January 2015

KEISTIMEWAAN TERSENDIRI SAYURAN DAN BUAH-BUAHAN




 
KEISTIMEWAAN SAYUR DAN BUAH-BUAHAN  
Memang bukan mudah untuk menjadi seorang vegetarian.. bagaimanapun ia suatu yang sangat berbaloi kerana banyak aspek kesihatan berbanding mereka yang mengambil makanan biasa.

Turunkan Tekanan Darah
Beberapa jenis sayur-sayuran mampu menurunkan kadar tekanan darah tinggi ..ulam-ulaman pula  merupakan penyumbang dalam meneutralkan tekanan darah.

Menyihatkan Jantung
Badan cergas adalah dari jantung yg sihat. Mengambil byk sayuran mampu membantu menirunkan peningkatan kadar kolestrol dan dapat mengelak daripada masalah arteri tersumbat.

 

Meningkatkan Kesihatan Mental
Sayur-sayuran dan buah-buahan mampu memberikan banyak nutrisi penting bermanafaat bagi kesihatan mental sekaligus menstabilkan emosi seseorang.

Kurang Risiko Kanser
Sayuran dan buahan mampu mengurangkan risiko terkena kanser. Kandungan zat dan antioksidan yang tinggi. Secara tidak langsung menambahkan keserian wajah anda.

Elak Obesiti serta langsing tubuh badan
Ramai yang inginkan tubuh badan yang cantik. Jika anda pengemar makan sayuran dan buahan pasti anda mendapat tubuh badan yang ideal.. sebanyak manapun sayuran yang anda makan ianya langsung tidak akan menambahkan kalori di dalam tubuh.

 

INFO: Kandungan klorofil pada sayuran hijau boleh dimanafaatkan sebagai perangsang pembentukan sel darah merah. Ianya mampu meneutralkan radikal bebas yang selalunya merosakkan sel didalam tubuh. Bahan antioksidan dan serat semulajadi yang terdapat didalam sayuran dan buahan berfungsi untuk melancarkan saluran pencernaan sekaligus menolak sisa-sisa metabolime yang tidak diperlukan keluar dari tubuh.

Cadangan: Jika anda bukan pengemar sayuran dan buahan, anda masih boleh mendapatkan apa jua kebaikkan dan faedah diatas dengan makanan kesihatan Shaklee. Shaklee adalah 100% jaminan makanan kesihatan dari sumber semulajadi yang terkenal di Malaysia dan diserata dunia. Mungkin anda juga pengemar makanan kesihatan Shaklee..belum cuba, belum tahu..rasailah kebaikan dan kehebatan Shaklee…jika dah cuba anda pasti setuju dengan apa yang saya katakan! Saya sendiri dah mengalaminya.

 

Untuk mendapatkan produk-produk Shaklee berserta manafaatnya,
 anda boleh layari blog saya di:  www.zizansuzan.blogspot.com

Saturday, 22 November 2014

PRODUK SHAKLEE BERSERTA MANAFAATNYA


ASSALAMUALAKUM DAN SALAM SEJAHTERA SEMUA..

SEBELUM SAYA PERKENALKAN PRODUK, SAYA DOAKAN "SESIAPA JUGA YANG MEMBACA BLOG SAYA INI AKAN DIBERIKAN ALLAH KESIHATAN YANG BAIK..ILMU YANG BERMANAFAAT SERTA REZKI YANG LUAS.. AAMIN"
 
INILAH DIANTARA PRODUK - PRODUK SHAKLEE YANG BEGITU HEBAT, BERKUALITI TINGGI DAN POPULAR YANG TELAH DIMILIKI OLEH BERJUTA-JUTA PENGGUNA DISELURUH DUNIA..




PRODUK- PRODUK SHAKLEE



PRODUK- PRODUK SHAKLEE



 PRODUK- PRODUK SHAKLEE



PRODUK- PRODUK SHAKLEE



PRODUK- PRODUK SHAKLEE



PRODUK- PRODUK SHAKLEE



 PRODUK- PRODUK SHAKLEE


 PRODUK- PRODUK SHAKLEE
 
 
 PRODUK- PRODUK SHAKLEE



PRODUK- PRODUK SHAKLEE



 PRODUK- PRODUK SHAKLEE


 PRODUK- PRODUK SHAKLEE




PRODUK- PRODUK SHAKLEE

 PRODUK- PRODUK SHAKLEE


 PRODUK- PRODUK SHAKLEE

 PRODUK- PRODUK SHAKLEE


 PRODUK- PRODUK SHAKLEE

 PRODUK- PRODUK SHAKLEE
         PRODUK- PRODUK SHAKLEE

  
PRODUK- PRODUK SHAKLE

          
              PRODUK- PRODUK SHAKLEE

 PRODUK- PRODUK SHAKLEE 


PRODUK- PRODUK SHAKLEE




PRODUK- PRODUK SHAKLEE




PRODUK- PRODUK SHAKLEE




 PRODUK- PRODUK SHAKLEE








Sunday, 2 November 2014

PENGEDAR SHAKLEE DI KUALA SELANGOR, TANJUNG KARANG, SEKINCHAN, SUNGAI BESAR DAN SABAK BERNAM



Assalamualaikum..

Apa khabar sahabat semua…

Salam sahabat dari saya, pengedar produks kesihatan shaklee bagi kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Skinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam..

Sabda Nabi s.a.w. yang bermaksud, “sesungguhnya Allah tidak menurunkan suatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya akan penawarnya, maka hendaklah kamu semua berubat.”( Hadis riwayat Ibnu Majah dan an-Nasa'i ). dan sabdanya lagi yang bermaksud, “Bagi setiap penyakit ada ubatnya, maka apabila ubat'menepati' penyakit maka berlakulah kesembuhan dengan izin Allah.” ( Hadis riwayat Muslim ).


Sahabat-sahabat bacalah sehingga habis apa yang saya nak kongsikan, pasti ianya memberi manafaat dan pengetahuan yang berguna untuk sahabat semua..

Sebelum tu saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan saya yang lama juga yang baru. Tak lupa juga pelanggan yang membuat tempahan online di internet..

Atas sokongan penerimaan baik dari pelanggan, pastinya produks kesihatan Shaklee ini telah banyak memberi manafaat serta kebaikkan dalam menambah nilai kesihatan diri dan keluarga masing-masing..terima kasih sekali lagi..


 PENGHANTARAN KEPADA PELANGGAN DI SEKINCHAN

 pengedar produks kesihatan shaklee bagi kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Skinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam..


Diatas keperihatian, galakan dan sokongan daripada pelanggan semua,  kini tiba masanya bagi saya melebarkan sayap untuk menjadi pengedar sepenuh masa bagi memudahkan dan mempercepatkan segala urusan dan perkhidmatan saya terhadap pelanggan produks makanan kesihatan Shaklee di daerah Kuala Selangor, Daerah Sungai Besar, Daerah Sabak Bernam dan di seluruh Negara.

 PENGHANTARAN KEPADA PELANGGAN DI TANJUNG KARANG



 BERSAMA PRODUK YANG AKAN DIHANTAR KEPADA PELANGGAN

 pengedar produks kesihatan shaklee bagi kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Skinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam..


Buat pengetahuan semua saya sertakan serba sedikit latar belakang saya di bawah ini;



Nama: AZIZAN & SUZANA
Asal   : Sungai Besar,Selangor
Pekerjaan: Berniaga / menjadi pengedar Shaklee yang sah ID: 1161071
Tel / Whatapps / Wechat / SMS / Telegram:
Tel / SMS   : 013 3339374
Facebook   : Azyzan Radeen
Email                   : zizanshaklee@gmail.com
Blog            : www.zizansuzan.blogspot.com

Penghantaran / COD : Kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Sekinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam. Lain-lain tempat akan dihantar melalui pos laju. Hari ni hantar esok sampai!..insyallah.

 pengedar produks kesihatan shaklee bagi kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Skinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam..



Untuk pengetahuan pelanggan juga bakal pelanggan Shaklee, produks Shaklee merupakan produks makanan kesihatan tambahan yang berkualiti tinggi yang menjadi pilihan ramai seluruh dunia. Produks ini menjadi pilihan ramai kerana keberkesanannya dalam memberikan apa yang diperlukan oleh tubuh badan – kesihatan yang baik.

Di antara tempahan yang popular menjadi pilihan ramai pelanggan ialah:
























Pastinya, sahabat-sahabat semua telah mendapat serba sedikit maklumat tentang produks shaklee juga fungsi dan faedahnya…

 pengedar produks kesihatan shaklee bagi kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Skinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam..



 DI SINI SAYA KONGSIKAN, MENGAPA SAYA SENDIRI MEMILIH PRODUKS MAKANAN KESIHATAN TAMBAHAN SHAKLEE?

 
Pada mulanya saya selalu menguap dan mengantuk ditempat kerja, makan cukup, tidur cukup tetapi saya merasakan ada sesuatu yang tidak kena pada kesihatan tubuh badan. 

bertanya kepada diri sendiri, adakah aku sakit? saya mengambil keputusan untuk buat Medical Check up termasuk pemeriksaan jantung..ternyata "tiada masalah..semuanya ok..biasanya ini keadaan berlaku disebab umur yang semakin meningkat.." kata doktor."mungkin kamu perlukan makanan kesihatan tambahan" nasihat doktor.

saya pun mula berkira-kira untuk mendapatkan 'makanan kesihatan tambahan' apa yang mengecewakan, bukan murah harganya atau mungkin sebab ianya nampak mahal kerana saya kedekut..hehehe.."apapun cubalah dulu.."..sambil mencapai satu produk makanan kesihatan tambahan di farmasi.

Selepas seminggu mencuba produk tersebut, terus terang saya katakan, ada perbezaan tapi sedikit!
Hari demi hari akhirnya tinggal 4 tablet untuk dihabiskan, ketika itu saya kena out station pula di Kuala Lumpur. So saya pun bawa sekalilah 4 tablet tadi..

Nak dijadikan cerita terjumpa saeorang kawan yg lama tak bersua..cerita punya cerita, rupanya dia seorang pengedar sah dari Shaklee. Bila dia dah terangkan, biasa la, apa lagi dia suruh cuba dulu..katanya, dia sekadar membantu..macam tau-tau je yang saya dah kehabisan makanan kesihatan tambahan.. nak tak nak saya pun beli..


Apa yang best, selepas tiga hari makan, sakit2 badan mula hilang, terasa ringan dan saya rasai perubahannya, saya mula bersemangat dan ceria.. yang paling mengejutkan..sebelum ni saya ada satu bengkak di lutut yang menyebabkan sedikit kesakitan apabila sujud ketika sembahyang..selepas seminggu, bengkak mula surut dan kesakitan sedikit-sedikit hilang...
Saya memang selalu ke Kuala Lumpur..adakala memandu pada waktu malam..sebelum saya ambil VITA-LEA, selalu saya akan kerap menguap sehingga tak boleh nak kira berapa kali…selepas pengambilan, dari Kuala Lumpur ke Sungai Besar adalah menguap dalam 6-7 kali sahaja… ini dah bagus!

Bangun pagi pun mudah dan bersemangat..dan apa yg saya perasan, sangat mudah buang air besar dan lawas buang air kecil.. rasa berbaloi ambil produk VITA-LEA ini.. untung juga saya tidak kedekut pada masa kawan saya jual kepada VITA-LEA ini kepada saya. kalau tidak saya yang rugi!

Alhamdulillah, pasti saya berterima kasih pada kawan kerana membantu saya. Tiba masanya, saya pula yang harus membantu insan lain untuk mendapatkan VITA-LEA ini.

Akhirnya saya menjadi ahli, agar dapat membeli dengan harga Murah dan kini menjadi pengedar Shaklee yang sah. Sekarang saya  dapat kesihatan baik,  kepuasan dan keuntungan...sudah pasti saya juga mahu sahabat merasa apa yg saya rasa..kebaikannya kita kongsi bersama.
Setelah selidik di internet rupanya ramai yang telah mengunakan produk yang tinggi nilai kesihatannya juga keberkesanannya!

Inilah perkongsian saya untuk sahabat semua, kerana saya percaya;


“Sesuatu yang baik harus dikongsikan bersama”


“Mencegah lebih baik dari merawat kerana kos lebih rendah dari merawat”


“Bila sihat kita boleh cari duit, bila dah sakit duit yang banyak pun akan habis”


“Hargailah kehidupan ini, kerana kehidupan ini indah”


“ Harga bukanlah ukuran, kerana kesihatan yang baik menjadi keutamaan”



*Terima kasih atas sumbangan masa sahabat untuk membaca sedikit ilmu bagi menambah baik nilai kesihatan diri dan keluarga..saya doakan semoga sahabat sihat dan diberikan kesihatan yang baik. Aamin..




Jadi jika ada pertanyaan dan masalah, jangan malu-malu untuk hubungi saya untuk penerangan lanjut juga tempahan..

 pengedar produks kesihatan shaklee bagi kawasan Kuala Selangor, Tanjung Karang, Skinchan, Sungai Besar dan Sabak Bernam..


TERIMA KASIH DAN WASSALAM...


 

Monday, 29 September 2014

SET KURUS SHAKLEE- TUBUH LANGSING IDAMAN LELAKI DAN WANITA

 RAMAI YANG DAH CUBA UNTUK KELIHATAN KURUS DAN LANGSING TETAPI TIDAK BERJAYA.. KINI DENGAN SET KURUS SHAKLEE ANDA PASTI DAPAT MELIHAT KEBERKESANANNYA KERANA RAMAI PELANGGAN KAMI YANG TELAH BERJAYA LANGSING DENGAN SHAKLEE..PRODUK SHAKLEE BERMUTU TINGGI KUALITINYA DISELURUH DUNIA... APA LAGI YANG ANDA TUNGGU? CUBALAH...

 SHAKLEE INGIN BERKONGSI TESTEMONIAL DARI PARA PELANGGANNYA: